E-SZKOŁA ZS3 nr 3

Strefa Rodzica - dokumenty do pobrania

Statuty, regulaminy, procedury, zebrania, dzwonki itp... Więcej...

MENU OBIADOWE - stołówka szkolna

Wypożyczalnia rowerów trójkołowych i sprzętu rehabilitacyjnego

Regulamin, dokumenty, informacje... Więcej

Internat dla uczennic - POLECAMY!

Punkt konsultacyjny

Punkt konsultacyjny dla rodziców i nauczycieli. Więcej...

Jesteśmy na Facebook

Jesteśmy też tutaj!

Zespół Szkół Nr 3

ZSnr3 Zapoznaj się ze wszystkimi typami szkół, które wchodzą w skład naszej placówki.

Wsparcie

Nasz kanał na Youtube!

youtube

Ostatnio na Youtube

Wirtualne Zakończenie Roku Szkolnego 2019/2020

LOKOMOTYWA - DZIEŃ DZIECKA 2020

Kocham Cię Mamo...

Branżowa Szkoła I Stopnia

Szkoła Przysposabiająca do Pracy

Selfie z Flagą M

Pandemia

Nasi szkolni felinoterapeuci online ;)

Nauka zdalna - prace naszych uczniów

Radość najpiękniejszych lat w naszym wykonaniu

Klub Świetlik

Rehabilitacja 25Plus

Statystyki

Odsłon artykułów:
3657335

Odwiedza nas 50 gości oraz 0 użytkowników.

Powiatowy Ośrodek Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczy

 

Autyzm-projekt unijny

autryzmStowarzyszenie Wspomagania Rodzin Osób z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju ?Popatrz na mnie? realizuje projekt nr: WND-POKL.07.03.00-04-168/10 ?Szansa na lepsze jutro dla środowiska związanego z osobami z autyzmem?. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Cele projektu: przeprowadzenie spotkań o charakterze informacyjnym na temat całościowych zaburzeń rozwoju w celu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu członków rodzin osób dotkniętych tego rodzaju zaburzeniami, przekazanie informacji ułatwiających dotarcie do placówek diagnozujących oraz istniejących na terenie powiatu instytucji zajmujących się odpowiednią terapią, rehabilitacją i edukacją dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz ich rodzin. Realizacja projektu : przeprowadzenie dla osób zainteresowanych problematyką cyklu spotkań z udziałem: psychiatry, psychologa, pedagoga-terapeuty,neurologopedy.