E-SZKOŁA ZS3 nr 3

Strefa Rodzica - dokumenty do pobrania

Statuty, regulaminy, procedury, zebrania, dzwonki itp... Więcej...

MENU OBIADOWE - stołówka szkolna

Wypożyczalnia rowerów trójkołowych i sprzętu rehabilitacyjnego

Regulamin, dokumenty, informacje... Więcej

Internat dla uczennic - POLECAMY!

Punkt konsultacyjny

Punkt konsultacyjny dla rodziców i nauczycieli. Więcej...

Jesteśmy na Facebook

Jesteśmy też tutaj!

Zespół Szkół Nr 3

ZSnr3 Zapoznaj się ze wszystkimi typami szkół, które wchodzą w skład naszej placówki.

Wsparcie

Nasz kanał na Youtube!

youtube

Ostatnio na Youtube

Wirtualne Zakończenie Roku Szkolnego 2019/2020

LOKOMOTYWA - DZIEŃ DZIECKA 2020

Kocham Cię Mamo...

Branżowa Szkoła I Stopnia

Szkoła Przysposabiająca do Pracy

Selfie z Flagą M

Pandemia

Nasi szkolni felinoterapeuci online ;)

Nauka zdalna - prace naszych uczniów

Radość najpiękniejszych lat w naszym wykonaniu

Klub Świetlik

Rehabilitacja 25Plus

Statystyki

Odsłon artykułów:
3635973

Odwiedza nas 120 gości oraz 0 użytkowników.

Powiatowy Ośrodek Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczy

 

Hazard? Nie dziękuję

Od 4 lutego 2019 roku w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku realizowana jest kampania informacyjno-edukacyjna pn. „Hazard? Nie dziękuję”. Istotny wymiar społeczny kampanii został podkreślony przez Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy oraz Ministerstwo Rozwoju i Finansów, Krajową Administrację Skarbową. Kampanią objęci zostali uczniowie w Zasadniczej Szkole Zawodowej oraz w Szkole Branżowej I Stopnia. Koordynatorami są wychowawca nauczyciel Anna Wasielewska-Sujewicz oraz socjoterapeuta Magdalena Sadowska. Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości społecznej na temat ryzyka związanego z uczestniczeniem w grach hazardowych. Uczniowie poprzez zajęcia mają możliwość lepszego zrozumienia mechanizmu uzależnienia. Ponadto mogą poznać konstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem oraz napięciem.

Istotnym elementem jest także trenowanie umiejętności asertywnego odmawiania. Do uzależnień behawioralnych, w tym do nałogowego uprawiania hazardu mogą mieć skłonność osoby o zaniżonym poczuciu własnej wartości dlatego podczas zajęć uczniowie mają możliwość rozbudzania pozytywnego myślenia, automotywacji do podejmowania wysiłku i działania w kierunku realizacji własnych celów i marzeń.